dinsdag 23 september 2014

“Writing is a socially acceptable form of schizophrenia.”

Deze zin las ik laatst tijdens een surfsessie (zo eentje op het net, niet op het water) en ik dacht : voilà, tijd voor een blog. Eigenlijk vreemd dat ik nog geen blog had. Als er iemand dagboeken, schoolkranten en verenigingsblaadjes heeft vol gekrabbeld met wilde ontboezemingen uit de diepste spelonken van haar hoofd en hart dan ben ik het wel.
Tijd dus voor een blog over mijn wereld en zijn hoogte/dieptepunten. In willekeurige volgorde mag u zich verwachten aan spannende, ontroerende en komische verhalen over bordspellen, dyspraxie, geocaching, geloof, helpdesktelefoontjes, verkeersagressie, kookpogingen, belachelijke tv-shows  en andere soms frustrerende dingen des levens.
Ik zou u graag melden dat deze onderwerpen netjes opgedeeld gaan worden zodat de bordspelliefhebbende atheïst zich niet hoeft te ergeren aan mijn religieuze uitlatingen tijdens het laten mislukken van een appelcake maar eerlijk is eerlijk...ik heb geen idee hoe ik een blog kan indelen op onderwerp. (computerperikelen kunnen ook een zeer komisch onderdeel zijn van mijn leven)
U zal het dus gewoon moeten ondergaan. Of wegblijven natuurlijk..... We hebben altijd een keuze in het leven.

Lees, lach, leef,.....u bent welkom hier !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten